2015. szeptember 23., szerda

43. Fejezet - So Sweet

Helló emberek!
Mint hallottátok megjelent a One Direction új albuma ( Made in the A.M ) és az első számuk is erről a lemezről. 
Infinity. Szerintem egy csodálatos szám lett, én speciel imádom! 
Esküvő hangulatot kelt bennem :D Ne kérdezzétek miért, egyszerűen csak olyan mintha egy esküvői bevonulásra tervezték volna a számot..:D ( szerintem ) 
Szóval majd nemsokára az egyik résznek ez lesz a címe, és tartsátok fejben, hogy milyen hangulat lesz tőle, és akkor talán majd kitaláljátok, hogy kb miről szól a rééész! :D
Na nem is húzom tovább az idő!:)
Kellemes olvasást! <3

Xx G

- Gyere menjünk már be! - mondtam halkan nevetve az ajtó előtt, s közben Hazz körül ugráltam.
- De akkor fogd meg a kezem! - biggyesztette le az ajkait.
- Megbeszéltük, hogy a lányok előtt nem 'szerelmeskedünk' ahogy Liam mondaná! - forgattam meg mosolyogva a szemem.
- Ahhhj. - morgott egy kört, majd nyomott egy rövid csókot a számra, és mellettem sétálva bementünk.

-Sziasztok! - köszöntünk mosolyogva Harry-vel a hotel ebédlőjében kajáló lányoknak.
- Sziasztok! - köszöntek ők is vissza izgatottan integetve.
- Milyen volt itt az első éjszakátok? - kérdezte Harry miközben leültünk velük szembe.
- Nagyon jó, alig várjuk már, hogy lássuk hogyan próbáltok! - szólalt meg az egyikük, ha jól tudom Grace.
- Hát akkor nemsokára láthatjátok! - mosolyodtam el. 
- Csak még a többiekre kell várni.. - húztam el a számat, majd elvettem Harry elől a tányérját és a sajátomét is magammal vittem kaját szedni. 

- Mizu Sel?! - szalad mellém Michael.
- Hello Mickey Mous - köszöntem neki mosolyogva, mire ő fapofával bámult rám, majd elnevette magát és megölelt.
- Hallom Justin és Taylor elhagyták a szállodát - pillantott rám, majd levett magának egy tányért.
- Aha, megtudtam, hogy ez az egész Jenn és Paul ötlete volt. Elégge kiakadtam.. - nevettem fel kínosan. - És megmondtam a magamét Jenn-nek. Justin el ment, de barátok maradtunk. Bár nem tudom, hogy ez mennyire fog működni.. Taylor pedig nem tudom, elment egy kiadós veszekedés után. - vontam vállat.
- Hú nagyon nem lettem volna Jenn helyében - próbálta viccesre venni a figurát, és ez nagyon jól esett tőle.
- Hát biztos nem érezte magát kellemesen az biztos - nevettem fel. - Megyek visszaviszem a kaját, mert lassan beront Paul vagy Jenn hogy induljunk próbára - mutattam az asztalra.
- Okés menj csak, én is megyek mindjárt! - intett mosolyogva, mire én megfordultam, és visszamentem a többiekhez.

- Köszi - mosolygott rám Harry, miközben leültem mellé, és letettem neki a tányérját. Mindazok ellenére, hogy megbeszéltük, nem 'szerelmeskedünk' egy puszit nyomott a számra hálája jeléül, majd ujjainkat összekulcsolta az asztal alatt.
- Szóval igaz! - kiáltott fel az egyik lány. - Tényleg együtt vagytok! - mondta izgatottan.
- Igen igaz! - mosolyodott el a mellettem ülő fiú, majd rám pillantott, utána pedig vissza a többiekre. 
Az ennivalómba kezdtem volna éppen bele, de megcsörrent a telefonom. Elővettem, és a képernyőn 'Chanel' neve állt. 
Elengedtem Harry kezét, aki egy pillanatra a telefonomra pillantott, majd amikor ő is meglátta, hogy ki hív, elmosolyodott, és Luke-ra pillantott.
- Már beszéltünk! - intettem le.
- Szia Chanel! - mondtam izgatottan, és a szemem sarkából észrevettem, hogy Luke felfigyelt.
- Szia Selena! - szólalt meg ő teljes izgalomban.
- Mesélj, mi újság milyen volt a tábor!? - álltam fel helyemről, majd kimentem az ebédlő ajtaja elé.
- Úh, hát isteni jó volt. Ez a 2 hét maga volt a paradicsom, ahhoz képest, hogy nem voltunk egy csodás szállóban. - nevetett fel.
- Az a lényeg, hogy jó volt! - nevettem én is.
- Igen, minden nap volt más-más program, és sajnálom, hogy sosem hívtalak, de reggel 8-kor keltünk öltöztünk, ettünk és már mentünk is, valahova. Este pedig holt fáradt voltam, na meg téged sem szerettelek volna zavarni! - mondta el ezt az egészet egy szuszra.
- Nyugi-nyugi, nem haragszom, és nem zavartál volna! Én sem akartalak téged zavarni, gondoltam, hogy ilyen sűrű egy napotok. - mondtam mosolyogva, majd az ajtóra pillantottam, ugyanis valaki azaz Luke kilépett rajta.
- Szia! - tátogta.
- Helló! - mondtam halkan. - Chanel - szóltam a vonal másik végén éppen szendvicset készítő lánynak.
- Igen? - kérdezte.
- Adok valakit, aki már hiányol.. - mondtam titokzatosan, majd a telefonom Luke felé tartottam.
- Mi? Ne! Tuti nem akar velem beszélni! - mondta kétségbeesetten.
- Beszélj vele! Most! - mondtam ellent nem tűrő hangon, mire Luke elvette tőlem a telefonom, és félénken beleszólt.
- Bent leszek! - suttogtam, majd visszamentem a többiekhez.

~*~

- És 3, 2, 1 - kiáltotta a hangtechnikus, mire Harry belekezdett a Best Song Ever éneklésébe.
Elpróbáltuk az összes számot, szórakoztunk a lányokkal, feljöttek ők is a színpadra, táncoltunk velük, jól éreztük magunkat.

Majd miután végeztünk az egésszel, elmentünk ebédelni, és egy kicsit pihenni, még mielőtt elkezdődne a koncert.
- Nagyon nagyon tetszett. - ugrált mellettem az egyik kis nyertes Grace. 
- Örülök neki, hogy tetszett - mosolyogtam rá teljes szívemből, majd hirtelen hangos láb dobogást hallottunk, mire mind a ketten megfordultunk, és Harry-t vettük észre, ahogy felénk szalad teljes erőből, majd felkap engem, és megpörget a levegőben. És egy puszit nyom a számra.
- Mi ez a nagy öröm? - kérdeztem nevetve, miközben letett.
- Nagyon ügyes voltál. - mosolygott nagyot.
- Köszönöm - nevettem fel - te is - mondtam, majd Grace felé fordultunk, aki a szájára tett kézzel állva nézett minket.
- Minden rendben? - kérdeztem tőle.
- I-igen persze, csak olyan aranyosak vagytok együtt! - ugrott egyet, mire Harry mosolyogva összekulcsolta a kezünket.
- Menjünk vegyünk egy vizet és folytassuk tovább a próbát. - indultam meg először Harryt magam után húzva, arra várva, hogy  elinduljon magától.

- Szénsavasat, vagy menteset? - kérdezte göndörke az automata előtt állva.
- Egy menteset kérek. - mondta mosolyogva Grace, majd elővette a pénztárcáját, hogy fizessen, de én kikaptam a kezéből, majd összezárva visszaraktam a táskájába.
- Ne hülyéskedj! - intettem le mosolyogva, és már lezártnak is tekintettem ezt a témát.
- Köszönöm szépen! - pirult el, amikor elvette Harry-től.
- Hé! Nekem nem is veszel? - nevettem fel.
- Uuu. Bocsáss meg baba. - ugrott ismét az automatához, majd vett nekem egy szénsavas ásványvizet.
- Köszönöm. - mondtam mosolyogva, mire ő egy puszit nyomott a számra, és már indultunk is vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése